My Positive World

                                         My Positive World


Blog mój obejmuje głównie tematy związane z życiem codziennym i wszystko co z nim związane. Sam dodałem mu przypiskę "pozytywne miejsce w internecie" ponieważ niosę tam tylko pozytywną energią. Mało piszę tam o moim życiu, a w dużej mierze są to moje refleksje na tematy przeze mnie wybrane. Sporo motywacji do działania i robienia czegoś ze swoim życiem. Jeden wpis to jeden temat bardzo obszernie przeze mnie opisany. Prosty podział oraz styl prowadzenia daję każdemu możliwość znalezienia czegoś co go interesuje. Trochę nawiązania do muzyki reggae, która jest częścią mojego życia.




Kategoria Bloga
: Moje zainteresowania




Udostepnij na Google Plus

Sugestia

Zapraszamy do zajrzenia również na inne blogi o podobnej tematyce
    Blogger Comment
    Facebook Comment